"tacos"

God kväll! Jag och micke sitter i soffan och skrattar åt Austin Powers på tv:n. Idag käkade vi den sedvanliga torsdags-middagen: Tacos! M-m-m, det kan man aldrig få nog av! Yummi! Det skulle sitta fint med lite godis nu (micke kom precis med det förslaget och inte är jag den som är den inte!) men eftersom jag är en fryslort så vågar jag fan inte gå utanför dörren något mer ikväll. Förresten så måste jag gå ner i vikt också.. tydligen så är man tjock om man väger över 60kg säger Johanna (som är två huvuden kortare än mig), och hon skulle aldrig ljuga! Så here we go - "Hej! Jag heter Elin och jag är tjock." "Hej Elin!", säger alla andra tjocka runtom mig i en stöttande ton.

"Ta kort på mig när jag lagar tacos!", sa jag till Micke..

Ps, bilden är 5 månader gammal. Vissa avvikelser kan förekomma.

Om man skulle duscha och tvätta håret då kanske? Nej det ska jag inte, för imorgon ska jag dansa häcken av mig på poledancen och då kommer håret bli sådär sexigt flottigt som det bara kan bli av sexy-dance-sweat! Hell to the yeah - Hell Yeah! Så det får fan bli en ponytale imorgon, tragiskt nog.

Hörs då!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: elin kärlek♥

Hejsan!

Nu har jag dragit igång en "dagens blogg" i min blogg, jag hade blivit jätte glad om just du ville vara med :)

Du får chansen att presentera din blogg i min om du vinner!

Många kramar / elin kärlek♥

(förlåt för reklamen :[ )

2010-09-23 @ 23:50:11
URL: http://elinamour.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0