TACK OCH ADJÖ!

Nu orkar jag inte med er längre. Skitsnack och avundsjuka är något jag klara mig utan. Varför läser ni ens om ni stör er? Påhitt och djävulskap, nej tack! Men det är ok nu, för det här är det sista inlägget. Tack och adjö!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: KEBAPHEN!

ÄÄH, come on! skit i alla jävla horer, skitroligt att läsa ju! Keep up the good work, Kebaph! ligger förövrigt en halväten 1m ifrån mig, he he.

2010-09-05 @ 15:22:27
Postat av: mamma

Men vad är det som händer!!! Vad är det för folk som inte klarar av att det finns någon som står på sig och vågar göra och säga saker som dom skulle vilja, som är vacker och kan och vill ta för sig :D AVUNDSJUKA är den sämsta egenskapen en annan person kan ha men tyvärr så finns den MER (avundsjuka)hos andra än hos dom flesta :))) SUG PÅ DEN.... och ja!! jag är MAMMA till Elin och väldigt STOLT över det!!!!!!!!!!!

2010-09-05 @ 15:39:17
Postat av: alexandra

Neeeeej !! :O Jag gillar ju din blogg :(:(

2010-09-05 @ 16:08:48
URL: http://designalexandra.blogg.se/
Postat av: Ammi

:(

2010-09-05 @ 16:55:12
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: tilda

Skit i dem! Upp huvudet, du är bättre än dem!

skulle sakna om du slutade skriva!



<3

2010-09-05 @ 18:49:04
Postat av: Carro

I got a pocket, got a pocketful of sunshine.

I got a love, and I know that it's all mine.



Do what you want, but you're never gonna break me.

Sticks and stones are never gonna shake me.



Det är så du får tänka, det är precis som jag sa igår. Folk från små städer LEVER på drama. Men låt dom göra det då! Det är en jävla håla, och folket där har inget bättre för sig än att snacka skit. FUCK IT, FUCK THEM!

2010-09-05 @ 19:24:38
URL: http://mondoblog.se/Carolina
Postat av: Anonym

Kolla upp ip nr så får du reda på vem som skriver de dumma sakerna.

2010-09-05 @ 19:30:08
Postat av: ♥ Andréa - mamma till Knut.

Men vafan! I love you, och din blogg!

Jag älskar din sarkasm och ditt provocerande i dina texter, du är grym!

Fortsätt skriv, DET om inte annat blir en KÄNGA PÅ KÄFTEN på avundsjuka FULA FANSKAP som inte har nåt jobb eller bättre för sig än att kommentera elaka kommentarer!

Puss

2010-09-05 @ 19:34:30
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Sophie

Har tänkt i samma banor som dig angående att skita i att blogga, just för att det finns idiotmänniskor där ute som kan konsten att vräka ur sig skit. Men det bästa man kan göra mot sig själv är att fortsätta och skita i alla människor, visa att man är stolt för den man är och göra sin grej! Du är unik och att fortsätta vara den du är svider hårdast för idioterna. Huvudsaken är att DU vet vad som är rätt eller fel, det är det enda som räknas. Sen får alla andra tro vad fan dom vill.

Stå på dig! Många kramar Sophie.

2010-09-05 @ 21:03:37
Postat av: Elin

Åh, vad tråkigt! :( Din blogg är en av de bloggar jag verkligen ser fram emot att läsa när jag knäpper på datorn! Du är grym, kom ihåg det!

2010-09-05 @ 21:47:16
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men Elin Haglund! Det trodde jag inte om dig! Att du låter någon tönt vinna?! Jag vet inte vad det handlar om...men att bara sluta blogga nu! NEEEJ TACK! Jag gillar din blogg och läser den typ varje dag! :D Don`t stop! Du är snygg, sexig och grymt cool! Skaka av dig vad en meningslös människa försöker göra med dig, trycka ner dig? Fan majoriteten tycker ju att du är grym! Det hoppas jag att du vet! Fan det är ju förjävligt att någon ska få dig sluta blogga!...



Det här går jag bara inte med på!



Puss på dig snygging!

2010-09-05 @ 22:01:17
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: anna w (stammis på glitter)

nej elin sluta inte skriv! grymmt roligt att läsa din blogg!!! kommer nog in på glitter i veckan ;) talk to u then!

2010-09-05 @ 22:18:08
Postat av: Bea

Meeeen vad är det som händer?! Låt inte avundsjuka idioter störa dej sis!!! Du har ditt huvud waaaay over theirs!

KRAM

2010-09-05 @ 23:04:19
URL: http://beyan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

men nu slutar du å ta åt dig av skiten å lyssna på oss som diggar dig! du har den bloggen ja är in på VARJE DAG å ser å hoppas att det kommer nått nytt roligt tips lr nån nån ny oförglömlig ELIN kommentar som bara är så klockrena!

2010-09-06 @ 12:18:23
Postat av: Sanna

Neeeeeeeej sluta inte skriva =(

din blogg e ju as ball, skit i alla idioter dom är bara avundsjuka!

2010-09-06 @ 17:40:25
Postat av: m

Nämen.. jag har ju precis börjar läsa din blogg :(

2010-09-07 @ 11:47:02
Postat av: Lina

Vad ska jag nu läsa? Skit i alla idioter som inte tål det du skriver! Stå på dig!

2010-09-07 @ 18:13:30
Postat av: ♥ Andréa - mamma till Knut.

Darling come back! ♥

2010-09-07 @ 21:11:16
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: danne

håller helt med mamma

2010-09-07 @ 22:08:50
Postat av: sis

Where the fuck are you sis?? Du måste ju börja skriva igen detta går inte! Kom igen visa att du inte låter dej brytas ner av idiots!!

HUGS

2010-09-08 @ 13:07:43

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0