"sverige"

Hello everybody! Nu har jag jobbat klart för dagen, samt minishoppat! Det blev en ny plånbok (eftersom jag använder väska nu behöver jag ingen jätte plånbok..), ett par stringtrosor (jajjamänsan!), och en berlock i pure silver från jobbet föreställande vårt avlånga land med texten "sweden" på (yes, you heard me! Ge oss sverige tillbaka!). Hela kalasat gick på strax över hunkan, braa däär!




Något som var supertrist idag var posten.. Jag fick hem en klänning från tradera som var supersnygg! Inte min stil direkt, men ändå himla fin! Och jag hade mina aningar om att den skulle vara riktigt tight, men det var värre än så mina vänner - jag fick inte på mig den för fem öre! Den är märkt S/M, men är verkligen mer en XS. Är ni sugen på att fynda en snygg partydress så klicka in på auktionen HÄR.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: stina

hjärtegull, har en identisk klänning som du kan få testa av mig ist :)

2010-09-28 @ 22:50:05

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0