"studio"

SV: Klänningen är köpt på H&M för länge sen. Och imorse pimpade jag den med nitar från ett gammalt nitarmband som Micke har hittat på.. backen, haha! Men snygg blev den!

Just nu sitter jag på POLE AND FITNESS STUDIO med bästa Sofia. Efter mitt hemliga möte på förmiddagen lunchade vi, drog över H&M och åkte sen ut hit. Framför mig ligger det frukt och choklad, och coca-cola. Bra ledig dag!

Nej, nu ska jag tjuvkika på grupp nummer 3 som över sin dansrutin till på lördag! Spännande! Jag skriver mer när jag är hemma ikväll! Hej så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: ♥ Andréa - mamma till Knut.

Tränar du med Stina och Johanna? Det verkade som att de också har uppvisning i helgen? :)

Mina gamla klassisar.

Kisseliss

2010-09-29 @ 20:35:46
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0