"sovstil"

Home sweet home. Det har varit en rolig dag, men nu efter en varm dusch känns det riktigt skönt att vara hemma igen.

Imorgon är det mycket som händer. Börjar med öppning på jobbet, och när jag slutar är det direkt iväg på husvisning, och efter det är det direkt hem och tanka i sig mat och öl samt fixa till sig innan det är dags för ferre! Inte varje dag jag går ut en torsdag inte, och det är inte heller varje vecka jag festar till det två gånger! Tråkig? Nej, bara jävligt osugen på att bränna pengar på sprit och må kasst dagen efter. En middag, lite drinkar, biljard och gott sällskap - det är en bra kväll/natt för mig! Jag behöver inte mängder av alkohol för att ha roligt i guess.


Nu ska jag ta och fläta mitt blöta hår och go to bed. ♥Micke kommer hem om nån timme, så om jag somnar innan han är hemma ska jag försöka sova snyggt.. vilket inte bilr en lätt uppgift med tanke på min sovstil. Haha!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Men vännen man behöver inte dricka massa bara för att man ska ut och dansa! Det är kul att gå ut nykter också! :D

2010-09-29 @ 23:43:41
URL: http://mondoblog.se/Carolina
Postat av: Carro

Nej men det jag menar är ju att man inte behöver vara full för att gå ut och ha kul med sina kompisar! Man kan ha det fast man är nykter också! Vi ses ikväll!

2010-09-30 @ 09:53:11
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0