"puss på er"

Just shoot me! måste vara världens sämsta program. Inte ens på morgonen när i princip allt duger att kika på är det roligt. Så ja, jag förstår varför showen heter Just shoot me - känslan man får av att titta på den. Anyways, Rachael Ray tog över och fick mig på andra tanker, som tur var. Botox pratas det om. Något jag gärna testar när rynkorna börjar komma. Något jag gärna gör innan rynkorna kommer är lite lipinjection! Men eftersom min pojkvän inte tycker att det behövs och protesterar vilt så fort jag nämner det så vet jag inte riktigt om det blir av..

Frukosten är käkade och syrran är på väg. Dags att göra sig iordning!

Skriver innan jag drar ner på stan. Puss på er så länge, haha..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0