"Puh!"

Holy crap.. Snacka om att det var en tuff video. Jag känner hur svetten rinner mellan boobsen! Puh! Den här kommer jag verkligen köra mer på! Eftersom det bara är 20 minuter så kör hon på utav bara helvete! Ps, har ni grym träningsverk innan ni börjar så får ni skylla er själva (som jag fick..) Ds. Och med tanke på att den är så kort (men ack så effektiv) hinner man träna på morgonen innan jöbbet!


Här visar Jillian en lättare variant av push ups.

Och nu mina kära vänner, väskan!!! Jag är helt kär i den! Äntligen så har jag hittat en väska som jag vill ha! Emma Svensson (en gammal klasskompis, typ) sa att det verkligen var en elin-väska. Mihihi, fan va glaaaa jag är. Hurra!

Jag skulle önska att axelremmen var längre.. men jag överlever ändå.

NU: hit the shower! LATER: bloggish.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0