"Mona's tal"

Kan. inte. sluta. titta. Herregud, vad är det för något som tagit åt mig? Jag är i vanliga fall inte den som kollar på politik. Som läser om politik. Som bloggar om politik. Men nu kan jag verkligen inte slita mig på valvakan. Fy fan, jag är inte nöjd med resultatet. Svenska medborgare, vad har ni gjort?

Efter Mona's tal (heja heja!) så måste jag hoppa in i duschen och ner i sängen. Imorgon jobbar jag 9,30-19,15. Och som ni alla bör veta vid det här laget är att jag är riktigt trött på morgonen. Därför måste jag slita mig från tv:n och go to sleep. Ssscchhh, här kommer talet!

Mina snygga hörlurar jag fick av Micke när jag fyllde år:

En opolitisk bild för att jämna ut detta inlägg..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0