"less jag blir"

Fuck fuck fuck fuck FUCK fuck! Damn it! Vet ni vad? Jag glömde hämta bilderna på studion idag! Vilket jävla skit alltså! Hoppas hoppas hoppas hoppas tjejen som fotograferade lämnade den (usb:n) på studion så att jag kan ta den imorgon på träningen! Åh, fan va less jag bliiiir!! Var så mycker folk på jobbet precis innan stängning och sen kom jag hem till en snygg karl, så jag glömde heeeelt bort det. It totaly slipped my mind! Gud va less jag blir på mig själv..

God natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: elin kärlek♥

awesome! :D

2010-09-24 @ 00:15:49
URL: http://elinamour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sofia har usb minnet så det är ingen fara:) kram sophie

2010-09-24 @ 10:12:45

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0