"lämna nycklarna"

Hej och hå, hur ska det gå? Jag är argare än argast just nu. Jag finner inga ord..


Nu är klockan strax efter 11, och här sitter jag helt klar. Lyan är finfin, och jag är sminkad och påklädd. Jag som trodde att det skulle bli stressigt. Icke sa nicke! Skönt. Idag har jag på mig ett grått långt tublinne med dragkedja från bott till topp på ryggen, från carlings (älska carlings!), svart tight kjol, svarta strumpbrallor och knähöga 'mocka'stövlar. Eftersom det är så kallt på jobbet blir det en svart kofta över detta sen. Aja, i like it.

Tjolahopp, va tycker ni?

 

Nu ska jag gå iväg och lämna nycklarna till mäklarn, och sen vidare till jöbbet!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linkan

Du kan få bli min stylist! Ut och shoppa tillsammans? sjukt snygg!

2010-09-22 @ 17:00:06
Postat av: Anna

FINT! :D Var har du köpt skorna?

2011-10-02 @ 18:12:23

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0