"känner ni igen er?"

Hej och hå, hur ska det gå? Jag har så jävla dålig självdiciplin när det gäller.. ALLT! Så istället för att dammsuga har jag suttit vid datorn och glott runt på bostäder. Och istället för att äta en bantarlunch åt jag tacorester (fast jag åt verkligen en miniportion, så lite cred måste jag få för det!). Vart kan man köpa sig hundra kilo självdiciplin? Någon som har heta tips?

Nej, nu MÅSTE jag verkligen dammsuga. Fan, varför drar jag på det egentligen? Det går ju sååå fort att göra. Det är väl som dom säger - allt som måste göras vill man inte göra. Hade jag däremot inte varit tvungen att dammsuga, då hade det säkerligen redan varit gjort. Känner ni igen er?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0