"kaffe och macka"

Även idag blev det en sen frukost. Men har man långhelg så har man! Jag är ju ledig fre-mån nu, hur skönt som helst! Som en liten minisemester nästan. Ja ja, åter till frukosten! Har jag inte sagt det förr så säger jag det nu - Jag älskar hårdbröd med keso och tomat! Fy helvete så det knullar i munnen! En mugg kaffe till det så är morgonen räddad. Micke ville inte vara med på bild, så tyvärr får ni inte se hans beautiful face. Men ni är rätt nöjda ändå va? Kan tänka mig det, du.


Min otroligt njutnigsfulla frulle a.k.a macka och kaffe.

Min otroligt njutningsfulla karl a.k.a micke, eller [email protected]


Nu ser jag att Micke håller på och viker tvätt och städer ihop här hemma. Kanske att jag skulle följa hans exempel innan vi myser ner oss i soffan och kollar på The Expendables. God morgon!





*Och för er som inte förstår vad "a.k.a" står för; Also Known As. Idioter.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0