"Jag älskar er"

Jag älskar verkligen mina små systerdöttrar. Mina sötnötter till guddöttrar! Min syster gör det så otroligt bra själv. Hon är ensamstående 2barns mamma. Starkare, vackrare person får man leta efter! Jag önskar att mina sötisars far älskade dom lika mycket som jag gör. Det är det minsta han kunde göra. Men inte ens det klarar han av. Fy fan.

Det är inte många andra som skulle klara av att göra det så bra som hon gör. Jag önskar att mina sötisars far kunde förstå det lika mycket som jag förstår. Det är det minsta han skulle behöva förstå. Men inte ens det gör han. Fy fan.

Nellie och Nikki, mina goa töser! Jag önskar verkligen att jag bodde närmare så att jag kunde umgås med dom varenda dag! Det gör ont i hjärtat på mig när jag inser hur mycket jag går miste om. Varje dag händer det något nytt som man går miste om! Jag önskar att mina sötisars far insåg det lika mycket som mig. Det är det minsta han kunde göra. Men inte ens det gör han. Fy fan.

Jag älskar er alla - Syster Beatrice, Nellie och lilla Nikki! -Tjejligan ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: ♥ Andréa - mamma till Knut.

Fint skrivet, och fina tjejer! Bea gör det verkligen kanonbra, och du Elin, du är en toppen-moster!

Blöt puss!

2010-09-22 @ 19:00:08
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: mamma/Anneli

Å jag är en extrabarnvakt till dessa sötnötter. Dom är "skit"goa....

2010-09-24 @ 12:43:12

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0