"idol 2010"

Idol 2010 går på tv nu. Helt värdelöst program ju. Fattar inte er alla som sitter bänkade framför den där skiten dag ut och dag in. Själv ska jag byta kanal nu och se om det finns något vettigare att förstöra ögonen på.

För övrigt så har jag haft tre givande samtal på facebookchatten. Ibland fungerar den ju faktiskt riktigt bra. Men bara ibland, för det mesta hatar jag den.

Imorgon är jag ledig, och då ska jag göra en hemlis! Jag är så jävla taggad! Och ni behöver inte ens fråga, för detta kommer ni inte att få reda på. Nu blev ni nyfikna va? Höhöhö, rätt åt er! Kategori: Beauty.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

haha jag är bänkad framför det!

2010-09-29 @ 10:37:11
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0