"i love my pantyhose"

Idag kör jag på strumpbyxor..

..hahahaha, så sjukt jävla fult! Men jag skulle ljuga om jag sa att det var obekvämt. Skönt när det "håller in" liksom. I love my pantyhose! Men det är bara när man har strumpbrallor eller leggings som dom får sitta såhär högt upp! Annars är det fan forbidden! Aldrig att jag skulle dra upp joggingbyxorna till naveln! Eller vad säger ni? Hahaa... sjukt fult ändå ju! Moahaha..

Time for work! När jag slutar är Micke hemma också, ääntliiigeeen!!! ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Elin

Det där är så jävla skönt..



Förlåt om jag förstör din tuffa rockchicksattityd du har här på bloggen, men du var så jävla trevlig idag när jag handlade av dig på Glitter så jag bara ville nypa dig i kinderna!

2010-09-02 @ 23:51:24
URL: http://milvisdotter.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0