"huset"

Mornin' ya'll! Igår blev det inte heller mycket skriver i denna cyberdagbok also known as Bloggen. Jag skyller på Micke. Efter jobbet igår käkade vi tacogratäng (Nej, vi blir aldrig trötta på allt vad taco heter!) och sen åkte vi och kikade på ett hus som vi blitt fruktanstlöst intresserade av. Dock har vi ingen aning om hur det ser ut på insidan, typ, men det är säkert gött! Visning nästa helg. På torsdag ska vi kika på ett annat hus också. Jippi! Me love it!

Nu ropar Micke att jag måste klä på mig så att vi kan åka förbi huset vi kikade på igår igen! Var ju så mörkt igårkväll. Förresten, igår blev vi även bjudna på toast hos Tobbe och Carro igår! Dom där vuxna människorna hade plockat 15 liter kantareller igår! Woop woop!

Nej, nu måste jag gå innan micke får ett psykbryt på mig! Tjing!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0