"Grattis till.."

Och så var tiden kommen! Tiden för att dra en vinnare i tävlingen om 2st biljetter till Rock The Pole nu på lördag! För att det ska blir rättvist har jag skrivit namnen på alla som signat upp sig och lagt ner i ett glas. *skriver skriver skriver*

(Botten är tjock och sned, eftersom jag har blåst det! Coolt va? Nöjdöga.)

*skaka skaka skaka* och så drar vi en lapp... viker ut... och jag säger:

Jag återkommer till dig om hur och när och var allting kommer hända. Måste snacka lite med ägaren av Pole And Fitness Studio först. Grattis, grattis, grattis igen till dig! Du kommer inte bli besviken.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Elin

OJ, fan vad roligt! Vad glad jag blir!! :D

2010-09-27 @ 16:42:19
URL: http://milvisdotter.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0