"good morning"

Jag fick en kommentar igår ang. alkohol och krogsvängen.. Att man behöver inte dricka bara för att man ska uta att dansa. Att det är roligt att gå ut ändå. Men nja, jag vet inte jag.. Att dansa är inte riktigt min grej. Magnus Uggla säger det bäst: "jag dansar aldrig nykter"! Och sen att gå ut på krogen bland fulla och odrägliga människor när jag själv är spiknykter - hell no! Haha, du får gärna göra det Carro, men en sån kväll slipper jag helst!!

Anyways.. good morning! Jag vaknade inte av att Micke kom hem inatt, som jag alltid brukar göra. Antar att jag var tröttare än tröttast. Ganska skönt också att inte bli väckt när jag skulle upp "så tidigt" idag. Ni vet väl vid det här laget att tidiga mornar inte är min starka sida?

Nu ska jag dricka kaffet som står och doftar så ljuvligt som bara kaffe kan, och sen kirra håret. Gäsp! Satan i gatan så trött jag är!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0