"god morgon kanske"

Igår blev det sämst med bloggningen! Jag skyller på mitt hektiska liv (eeh?). Mysfrulle, möte, kafferep, träning - så såg gårdagen ut alltså. Poledancen gick faktiskt jätte bra igår, kändes det som iallafall.. Eftersom jag inte har checkat mig out i en spegel är jag inte helt hundra på hur det ser ut. Förmodligen hippo-varning!

God morgon kanske jag ska säga? Tänkt att sängen alltid är som skönast när klockan ringer 07:00 och Micke ligger tätt intill och sover. Jag vill inte vara uppe nu! Jag vill ligga i sängen och mysa!! Speciellt nu när det är regnväder.

Och apropå regn.. Igår var det två decimeter nysnö i lofsdalen, fick vi reda på via mms från Oscar. Vintern närmar sig sakta men säkert, and i love it!

Nej gott folk, nu ska jag ta och sätta igång här innan jag somnar sittandes i soffan! Glöm inte att vara med och tävla (KLICKA) om biljetter till Rock The Pole! Hej så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0