"dags för duschen"

Då var det klarrrrt! Dansrutinen till på lördag är övad, och jag är ganska nervig. Fast ändå mer lugn nu än innan. Äsch, det kommer bli bra det här! Gilla, gilla, gilla! Faktum är att jag är mest nervös över att Micke kommer stå och kolla på mig. Jag vill verkligen att han ska tycka att jag är drop dead sexy! Jag vet att han inte är överförtjust i dansen. Att han inte tycker att det är så sexigt som alla påstår. Well, vi får se vad han säger på lördag. Blink, blink!

Nu är jag hungrig. Jävla skit också! Jag är alltid hungrig. Matmonster! Ett glas vatten får stilla min hunger innan jag ska sova. Pallar inte med mig själv om jag inte går ner i vikt! Det var ett jävla gnäll från mitt hörn nu, eller hur? Take it or leave it..

Bla bla bla bla.. dags för duschen!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: m

Även om han inte tycker att själva dansen är sexig så kommer han nog INTE titta bort haha!

2010-09-27 @ 23:48:29

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0