"bättre än inget"

God morgon, latmaskar! Jag har precis kommit hem från gymmet - succé - och ska nu koka lite havregrynsgröt. Att jag ens orkade ner till gymmet innan klockan 8 borde firas med tårta, men någon sådan har vi inte. Jag körde iallafullafall lite blandade övningar idag. Mage, rumpa, rygg, armar och så tränade jag handlederna (måste börja göra det regelbundet så att jag inte skadar mig på dansen). Även fast jag inte köttade på med crosstrainern eller sprang på löpbandet (förutom under uppvärmningen då..) så känns det bra. Bättre än inget.

Bästa havregrynen:


Ja ja, nu måste jag sätta igång! Idag är det jobb mellan 12-17 som gäller. Tvätt mellan 17-22, och mys med Stina mellan 19-alldeles för sent.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0