"armhävningar"

Ibland kan jag få för mig lite... udda saker. Eller ja, kanske gör ni precis lika som mig? Iallafullafall, ibland (flera gånger om dagen) när jag inte gör något speciellt får jag för mig att jag ska göra armhävningar. Som nu tillexpempel. Jag satt i sovrummet och tog på mig strumpbrallorna och kände att jag ville gå till datorn och sätta på Volbeat, och på väg ut dit stannade jag till vid spegeln och tänkte "Fem armhävningar på tå! Slår vad om att du inte klarar det!" och så var jag tvungen att bevisa för mig själv att jag visst klarade det. Och sådär kan det hända flera gånger om dagen. Igår när jag hade snörat på mig skorna och skulle ut på promenad - 5 armhävningar! Haha.


Tänk om Micke hade vart hemma och sett mig göra armhävningar i endast strupmbyxor, haha! Det hade vart en rolig syn kan jag tänkte mig. Och är det inte push ups då står jag på händer - mot väggen såklart!

Har ni några 'konstiga' saker för er?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0