"aldrig prata politik"

Sådär. Nu har jag tagit en härlig promenix med stopp på willys för att inhandla vindruvor och annat nödvändigt. Nu sitter jag i soffan och kollar tv, svettig. Valvaka it is! Men det är inte därför jag är svettig.. det är från promenaden.

Ps. Jag tänker aldrig prata politik igen. Inlägget innan detta var ett misstag. För politik, det är något jag inte vill blogga om. Det är min privata grej. Jag blir så arg när folk inte tycker som mig. Bäst att inte diskutera detta ämne. Ds.

Nu ska jag duscha och göra lite fint här hemma. Och förresten, jag kommer lotta ut två biljetter till Rock The Pole lördagen 2/10 här i Gävle. Biljetten ger fri entré och två glas skumpa. 18år måste man vara för att komma. Vi tjejer kommer ha en dansuppvisning. Men ja, mer om detta i ett senare inlägg!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

jag tycker du gjorde det jävligt rätt som skrev din åsikt i förra inlägget! vågat och bra! you go girl!! rött är rätt!!

kram sis

2010-09-19 @ 23:04:28

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0