"who am i kidding"

Igår ställde jag alarmet på 07,00 eftersom jag tänkte kliva upp utföra någon form av motion innan jobbet. Men när klockan ringde var jag alldeles för trött och tänkte "Det räcker om jag kliver upp klockan åtta". En timme senare ringde klockan igen, och då tänkte jag "Who am i kidding?" och ställde klockan på nio. Nu är jag uppe och jag tänker inte träna innan jobbet. Jag är alldeles för morgontrött för något sådant. Ikväll kör jag istället.

För övrigt så har jag sovit jätte bra, trots saknaden av Mike. Nu ska jag göra någon form av frulle eftersom min mage kurrar. Gör man verkligen av med så mycket energi under natten så att man är hungrig när man vaknar, eller är jag bara en äkta floe? Haha. "Min första tanke när jag slår upp ögonen på morgonen är 'UKKOST'", berättade Kebaph-Sanna för ett x antal år sedan. Det där med ukkost måste vara något hon sa när hon var liten? Jag minns inte den exakta konversationen vi hade, men jag minns att jag höll med henne till 100%. Så, dags för ukkost.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: KEBAPHEN!

hahaha, UKKOST!! mumma det :D livets mening; MAAAT! här har du en äkta KEBAPHFLOE iaf! PÖSS

2010-10-25 @ 12:26:59

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0