"vänta med jeans"

Det blev inga jeans idag. Den första storleken satt bra, men skulle definitivt gå ut sig efter bara några gånger. Och den mindre storleken fick jag inte upp över röven! Jätta tråkigt. Men det var lite tur i oturen faktiskt. Jag får nog vänta med jeans tills nästa lön.

Efter jeansprovningen åkte vi med Tobbe och Carro ut till K-rauta. Vi åkte därifrån med 90 kvadratmeter golv. Bra köp! Jag vill flytta in i huset nu! Nu, nu, nu! Micke och jag sitter och kikar på bilderna och planerar en massa! I love it!

Nu sitter vi båda i paltkoma efter tacomiddagen vi slängde ihop! Göttans! Alldeles strax ska vi sparka ner oss själva till solarieöarna a.k.a tan tropez och steka våra vita kroppar!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0