"natti"

Mina armar är fortfarande helt värdelösa. Orkade knappt smörja in ansiktet efter duschen! Haha, ja jag säger då det... roligt är det mad stångdans iallatungafall!

Jag sitter och surrar med syrran på msn just nu. Vi bestämmer lite inför Nikki's dop! Kommer bli grymt! Tjejligan ♥ Nu ska jag röja undan alla kläder som ligger slängda höä och var över hela lyan. Inatt kommer Micke hem, och jag vill att han kommer hem till ett rent och snygg hem! Så well, lets get into it!

Natti natt, stalkers!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

SV: Hahaha! Ja att vi inte sa det till honom. :P

2010-10-28 @ 00:51:53
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0