"deppig"

Dansen gick inte bra alls. Vi skulle göra en V-split (tror den hette så) ikväll. Sjukt svår. När jag satt på stången och särade på benen ska jag sätta ena handen under rumpan och andra handen kvar i brösthöjd på stången. Peace of cake? Inte ett dugg. Jag gled ner hela tiden. Hade ingen ork what so ever till att hålla mig kvar. Jag säger som katten; jag gliiideer.

typ såhär.. fast ändå inte.

Förutom att det gick skit på träningen så känner jag mig jätte deppig. Ful-deppig. Jag blir arg på mig själv över att jag är så fixerad på mitt utseende. Att jag är så fixerad vid min vikt. "Snäll människa, slappna av!", säger jag till min spegelbild dagligen. Men inte fan hjälper det inte. Tjock som en gris och ful som stryk.

Nu ska jag gå och dränka mig i duschen och sen pang ner i sängen. Jag önskar så innerligt att Micke var hemma nu och kunde hålla om mig. Jag saknar honom. ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

man har ju sina skitdagar, så är det bara. släpp en fis så ska du se att det känns bättre....

2010-10-20 @ 23:05:17
Postat av: sofia

Nee du Elin! nu räcker det..... du är otroligt vacker och skit rolig som få:)

2010-10-21 @ 07:02:45
Postat av: Kajsa

världens finaste elin <3

2010-10-21 @ 08:35:58
URL: http://kajsascorner.blogspot.com
Postat av: angelica

Du är jätte vacker och har en jätte fin kropp också! sån tjej som man faktiskt blir avundsjuk på.. om man får vara det :-P



kram

2010-10-21 @ 15:45:36
URL: http://xxaxx.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag håller med alla andra. Du är ju skitsnygg! Du har inget att ha komplex över :) Kram Sophie M

2010-10-22 @ 12:20:12

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0