"tuppen"

Måndag, igen. Första dagen på veckan jag vaknar ensam i sängen. Första dagen jag saknar så att det gör ont. Första dagen jag längtar som en idiot till torsdag. Japp gott folk, det är måndag morgon. Igen. Och jag saknar min trolovade.

Det var svårt att ta sig upp ur sängen imorse. Jag har ett möte om 1h och 10min, därför jag är upp med tuppen. Eller nja, om tuppen hade försovit sig flera timmar så vore väl så fallet. Fast det spelar ju visserligen ingen roll när han gick upp, eftersom nu är jag vaken, och det är han med. Eller? Fuck it! Hur det än ligget till med tuppen så är jag uppe alldeles för tidigt för att vara pigg. Som vanligt.

Nu ska jag koka mig kaffe. Mmm, kaffe - livets dryck!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: ♥ Andréa - mamma till Knut.

Hörru, du är så trött för att du är vaken till halv två. Vi är så gamla nu att våra stackars kroppar inte klarar det längre, och värre lär det bli tyvärr. Snart är vi dem där som somnar fem minuter in i en långfilm på fredagar och lördagskvällarna, och som hellre sitter hemma en lördagskväll än att supa. Oh wait.. Där är vi ju redan? :D

(Käftsmäll så var man med i verkligheten igen.)

2010-10-04 @ 11:22:27
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0