"torson"

Titta vad som står hemma hos oss då!

"vad fan ska hon med den till!?", undrar ni säkert nu. Tja, det får vi la se. Den skulle slängas på jobbet, så jag räddade den. Förmodligen så blir det en fräck inredningspryl i våran walk in closet. Om vi nu bestämmer oss för att göra en sådan. I värsta fall kan vi slänga torson åt helvete, helt enkelt.

För övrigt så gick det bra att jobba. Smärtfritt, nästan. Lyckades slå i mitt lillfinger i sop-hinks-hålet. Jävlar i min låda vad det gjorde ont. Hade inte Lotta stått med en kund framför mig hade jag svurit högt!

Nu ska jag käka liiite tacos till middag. Det får räcka med liiite idag.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Haha! Tusan vad fränt med en torso! Du måste ju nästan döpa henne till något! Bara för sakens skull ;P puss!

2010-10-12 @ 20:43:51
URL: http://raspberrylime.blogg.se/
Postat av: mamma

Får hon inte bo hos er så får hon flytta till oss!!!!

2010-10-12 @ 21:39:59

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0