"springa iväg"

Christina Aguileras nya parfym luktar verkligen gott! Jag fick ett litet test igår när vi shoppade loss på Kicks. De-li-cious! Fast ibland kan jag tycka att den luktar mogen kvinna. Och jag vill inte lukta som en mogen kvinna. Jag vill lukta som den brutta jag är! Haha, fan va fult det där lät. Vad tycker ni om Aguileras nya doft?

Dagens elin ser ut som elin har gjort förr.. Inget att visa upp. Besvikna? Idag jobbar jag ett glidarpass 12-16. The boss needs lunch. Och sen tar jag the train till söderhamn. Inte superpepp på den idén måste jag erkänna. Att få trampa plattan i mattan på bmw'n till söderhamn hade inte vart något problem. Då hade jag sett fram emot att åka dit. Aja, det kommer bli trevligt när jag är framme, så en tågresa hit eller dit gör väl inte så mycket, i guess.

Nu ska jag springa iväg. Har några ärenden på stan innan jag börjar.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0