"snöblandat"

Imorse när jag promenerade bort till Stina var det snöblandat som föll från the sky. Jag hatar när det ska vara blött och slaskit ute, kan vi inte bara skippa hösten nu och gå direkt in på en snygg vinter? Alla som vill byta regnet mot snö räcker upp en hand!

Och varför gick jag till Stina imorse då? När hon inte ens var hemma? Jo, jag hade glömt min matkasse som jag shoppade igår hos henne. Så fruktansvärt jobbigt. Nu är kassen och jag hemma igen - iskalla. Långkalsonger är ett måste under tunna mjukisar nu för tiden. Åh, så fruktansvärt jobbigt! Fick mig iallafall en promenix på 25-30 minuter. Alltid något.

Nu ska jag fortsätta äta frukost (smoothie + kaffe) och sedan ska jag städa. Dammsugning och skurning av golv. Men först: pressa citronen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0