"smoothie"

Ond morgon på er! Eller ond? Jag menar ONT. Checka in mitt ben:

Och det andra ser likadant ut. Vill man vara fin får man lida pin. Poledance ♥

Idag har jag ett möta 10:30, och sen är det jobbelijobb 12-19. Anledningen till varför jag redan är vaken, och anledningen till varför jag redan har hunnit sminka mig är enkel - Micke. Ikväll kommer Micke hem, han är hemma när jag kommer hem från jobbet. Och såklart vill jag look my best då! Därför kliver jag upp tidigare än nödvändigt, för att hinna locka håret och välja kläder och lägga sminket i lugn och ro. Me like!

Frukosten har jag redan hunnit dragit i mig också: Smoothie! Banan, hallon, yoghurt, juice fick den innehålla. Blåbär hade inte suttit helt fel heller, eller frozen yoghurt för en krämigare konsistens. Aja, gott vare!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Tar med mig blåbär som jag har i frysen när vi kommer! :)))

2010-10-14 @ 09:57:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0