"skinny bitch"

Oh.. my.. god! När jag stod och pumpade på träningsmattan här brevid nyligen så kände jag svetten rinna längs med ryggraden. Det tackar jag för! jag säger som tjockisen i Anna Ankas show "im gonna be a skinny bitch!". Eller nja, inte skinny helst då. En tjej/brud/kvinna utan former är inte alls så attraktivt. Enligt mig.

Här har ni henne - Anna Anka. Kvinnan med världens fulast namn. Vad dom mystiska djuren bakom henne har med bantning att göra förstår jag icke.

Nu har jag iallafullafall duschat och gjort mig en smoothie som frulle. Dock hade jag för lite vätska i den så jag sitter och äter glass just nu. Nyttig glass. Banan-mango-ananas-hallon-druvjuice-yoghurt-glass.

Alldeles strax ska jag påbörja operation se-normal-och-snygg-ut i badrummet. Det vill säga; det är dags att sminka sig och fixa håret.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0