"sjukt gott"

Im alive! God kväll, stalkers! Igår blev det inte mycket till bloggande. Jag jobbade öppning till 17, sen hem och sola sig lite innan vi drog iväg till Sofia och Mackan i hille! Det var meningen att vi skulle komma på en kaffe en sväng, men vi kom inte hem för ens efter ett! Ruskigt trevligt!

Idag har jag strosat runt på stan med familjen som kom på besök. Micke bar kylskåp, så han mötte upp oss utan för church street. Yes you heard me - church street! Det var första gången Östanboarna åt där, och dom blev minst sagt nöjda. Sjukt gott! Glada föräldrar:


Nu sitter jag och micke i soffan och chillar lite efter våran heta dusch. Jag var så frusen efter middagen och hus-titten så jag var tvungen att värma mig i duchen. Med sällskap av Micke. Såklart. Om någon timme ska vi möta upp Sofia och Mackan, samt Li och Jon, för lite biljard eller bowling! Kul!

Ha en trevlig lördag, ya'll!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0