"pizzabagare"

Micke sitter och retas med mig just nu. He is drivning me crazy!! Sitter och pickar på mina revben så att jag inte kan koncentrera mig. Gaaah, hahaha! Försvinn!

Anyways.. jag jobbade stängning idag. Det gick bra. Bra tryck på kunder, det gillar vi! Efter jöbbet så knallade jag till bilen så åkte vi och shoppade mat. Det blir hemmapizza tonight! Eftersom mina jeans sitter "lösare" så firar jag med en pizza. Hahahaa, eller nåt. Well, det där var internt. Så om ni inte skrattade så gör det inget.

Nu ska jag duka. Bye bye.


Suddig pizzabagare..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofia

men AHAHAHAHAHAHAHAHA fira på ni det brukar ju folk göra då de gått ner hahaaha....This 1 I REALLY GOT!! :) Ses imorgon vännen och tänk så roligt vi ska ha!!

2010-10-08 @ 21:04:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0