"pain in the ass"

God kväll! Dagen började, som sagt, bra. Jag kände mig piggare än väntat. Men efter lunch på stan med grabbarna grus (buffé, i say no more..) så gick det utför! Att stå och jobba blev ett pain in the ass. Men det är mitt eget fel, och kunderna märkte inte av något (verkade det som). Kick-ass-säljare som man är!

Så medans jag sitter här i soffan och tar det piano och skriver mitt suicide-note agerar Micke flyttgubbe. Tobbe och Carro fick nyckeln till nya lyan idag, så dom tar det allt annat än piano. Jag får helt enkelt hjälpa till imorgon eller så.

Idag hade jag storkoftan på mig. MYS! Check it out:

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0