"nighty"

Nu är det showertime! Jag fick en energikick såhär på kvällskvisten, skönt! Annars hade jag sovit sedan lång tid tillbaka med tanke på hur trött och seg jag var. Imorgon är det mycket på schemat: flytthjälpa, husvisning, rock the pole. Och därimellan försöka träffa mina föräldrar samt svärföräldrarna. Herregud, jag får inte ihop det. Mina päron kommer först, det är en sak som är säker.

Just det ja! Ikväll står bilen i garaget tvärs över gatan! Skönt att slippa leta parkeringsplatser och slippa betala 10 spänn i timmen! Fast allt var inte toppen med parkeringen.. måste säga upp den på måndag och leta ny. Vilket skit alltså. Fick ett garage som inte alls var det vi ville ha. Typiskt, big time! Dock bättre än gatan. Heeelt klart!

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig! Eller ja, en piggare.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0