"mörbultad"

Mardrömmar.. varför ska man ha sådana för? Usch och fy, spott och fräs! Inatt bråkade jag och micke hela tiden, så mycket att vi bestämde oss för att inte flytta till huset. Och sen direkt in i nästa mardröm: det var min födelsedag och micke sa inte ens grattis. Han var för upptagen med att flirta med allt och alla. Som att det inte hade varit nog med mitt depphumör igår kväll? Nej, då fortsätter det i sömnen!! Vad har jag gjort dig egentligen, Gud?

Efter träningen igår så ringde Sofia för att höra hur det var med mig. Det samtalet uppskattades jätte mycket. Jag är så glad att vi har blivit vänner. Eller ska man vara lite vuxnare än så kanske? Jag är så glad att vi har blivit vänninor. Bättre? Synd bara att vi är så upptagna hela tiden - det går långt mellan gångerna vi ses. Alltså vi alla 4 ses (couples night out!). Jag och Sofia träffas ju minst varje onsdag.

Nu ska jag slänga ihop lite frulle här hemma. Det lutar åt gröt. Havregrynsgröt. Sen hade jag tänkt köra träningsvideon.. men vi får se hur det blir med den saken. Är ganska mörbultat från gårdagen. Checka mitt blåmärke på foten nedan! (Svårt att fånga rätta nyansen på bild. Betydligt blodrödare IRL, så att säga. Och förlåt för det skabbiga nagellacket)

Så fort jag slog i foten så kände jag hur det började blöda on the inside! Det blev genast en stor bula mitt på foten också, som var blå. Japp, riktigt ont gjorde det. Och att sedan ta på sig tighta skor var inte så smärtfritt vill jag lova.

Nu måste jag dra! Sorry för det långa inlägget.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Bea

Haha bäst du vänjer dej vid bulor på foten ;-)

2010-10-21 @ 10:43:12
URL: http://beyan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0