"lyckad tisdag"

Sådär. Då var man hemma igen. Dagen har spenderats med bästaste Stina! Vi har vandrat lite på brynäs (förbi the house sååklaart!!) och tog en sväng förbi erikshjälpen. När magarna började kurra slände vi ihop lite kyckling med pommes och hemmagjort vitlöksbröd! Lyxigt en helt vanlig tisdag! Och såklart kikade vi på DH. Mycket lyckad tisdag, indeed.

Något tråkigt som jag har att meddela är att min magkatarr förmodligen är tillbaka. Magen är uppsvälld och jag är lika gasig som Nikki (internt skämt). Men det är inget som lite medicin kan bota!

Något ännu tråkigare är dåliga bilförare! Checka in denna fickparkering som jag gick förbi:

Come oooooon liksom! Stackars bil..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0