"less"

Åh, vad less jag blir nu! Eftersom det är sneakers/träningsskor-tema idag på dansen så tänkte jag gräva fram mina "converse" på vinden. Men nu verkar det som att dom har gått upp i rök! Hittade dom icke! Well, då får jag helt enkelt ta mina slitna reebok istället. Dom är lite större än conversen, men det får duga ändå! Återigen - man tager vad man haver.

Och eftersom jag sögs fast i soffan ett tag och sen upp på vinden har jag inte hunnit träna nåt. Men det gör inte så mycket, för det är ju poledance ikväll! Jag har hört rykten om att det kommer bli fler tunga övningar ikväll. Fysövningar. Spännande.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Vad har ni annars för skor då ? Inga alls ?

2010-10-10 @ 15:12:37
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0