"kroppsvärme"

Hello! Igår vart det väldigt sent i Söderhamn. Kom hem någon gång efter midnatt. Så imorse när klockan ringde ville både jag och micke ligga kvar och sova. Vilket vi gjorde i typ 30 minuter innan vi insåg att "Nej fan, nu måååste vi upp!" And so we did.. Jag jobbade 12-16 idag. Micke kom in med gamla-subway-mackor till han och mig som vi slevade i oss. Mysigt när han kommer och hälsar på snyggingen min! Jätte dåligt med kunder idag, typiskt söndagar!

Nu har älsklingen åkt till norskaste norge för en kort-veckas jobb. Onsdagnatt kryper han ner i sängen med mig igen! Jag längtar redan!! Så länge får värmedynan värma mig om kvällarna.. Jag föredrar Mickes kroppsvärme.

Nej, nu ska jag strippa av mig lite kläder och sen pang på med träningsvideon! Efter den blir det en lång dusch. Och ikväll tar jag mig en tripp ner till solariesolen. Later dudes!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0