"karma"

Imorgon ska jag har utvecklingssamtal med the boss. Kommer bli intressant. Så det är väl dags att lägga sig antar jag. Jag är så jävla glad att jag har ett bra jobb här i Gävle. Och att jag bor här. Och att jag och Micke ska flytta till hus här. Man väljer själv hur sin tillvaro ska se ut. Jag väljer en bra tillvaro. Fan vad jag hatar Söderhamn. Och jag är dessutom 100% säker på att ännu mer skitsnack kommer spridas i den där hålan nu. Men faktiskt, it can't touch me!

..och jag är inte en bitch. Jag är en person som säger vad jag tycker. Sen om folk tror jag är något annat på grund av det så är det deras problem. Good night.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0