"hej så länge"

Hej och hå! God morgon på er alla! Igår blev det inte mycket skrivet eftet jobbet såg jag. Ett litet fylle inlägg innan det var dags att sova bara, sorry!

Efter jobbet igår var vi ju på husvisning, och.. njaaa. Jag håller tummarna för lördagens visning istället! Well, direkt efter visningen drog vi hem och bytte om till partyclothes! Några söderhamnspöjkar kom hit och vi drog gemensamt till Tobbe och Carro på utflyttningsferre! Förutom att man får skämmas, så var det roligt. Därefter blev det Slicken!

Nu sitter jag här, väntar på att kaffet ska bli klart och känner mig noll bakis! Trött och lite sliten - yes box. Men bakis? Nope. Jobbar 12-19 idag, så jag ska väl börja fixa iordning mig själv.

Hej så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0