"gravid"

NU blev jag påmind om att jag måste springa ner på apoteket and buy som pills. När jag käkat klart min ljuvliga middag svällde magen. Yes box, jag är gravid. Så ser det ut iallafall. Jätte jobbigt att det blir såhär..

Jag känner verkligen inte för poledance ikväll heller. Inte när jag är svälld som en gris. Jag vill inte ha små hotpants och ett linne på mig. Jag vill ha stora mjukisbrallor och en hood. Usch, jag som var så glad imorse. Humöret har dalat ner på bott. Ikväll är det ett nytt skotema på dansen: heels. Alla mina sommarheels och pumps är på vinden, så jag får köra på stövlar ikväll. Det enda som är ett big no-no ikväll är kilklack.

Nu har jag huvudvärk också. Tjock och huvudvärk. Kill me. Måtte mitt humör bli bättre innan det är dags för träning.. eftersom den bara är en gång i veckan vill jag inte vara på mitt jag-är-tjock-och-ful-lika-bra-att-ge-upp-humör.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0