"göra ingenting"

Cry me a river.. Micke är sedan en timme tillbaks på väg till norge. Buuhuu, liksom! Samma gnäll varje söndag. Men hellre det än "Hej bloggen! Fan va skönt det är att Micke äntligen har åkt.". Eller vad säger ni?

Igår blev det faktiskt ingen bowling eller biljard. Jag och Micke bestämde oss för att chilla och mysa för hela slanten. Skönt faktiskt! Och förresten, vi tog en tripp till söderhamn igårkväll också! För att hämta en sak i stugsund. Roligt med lite roadtrip ibland.

Imorgon är jag ledig (jävlar vad ledig jag är hela tiden.. inte bra!) och då ska jag på möte och sen träffa Sofia för en lunch och lite annat. Mucho trevlich!

Nu ska jag fortsätta göra ingenting i soffan. Bye!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0