"gå till stina"

Nu ska jag bara borsta gaddarna, sen ska jag gå till Stina! Idag har jag på mig pösiga jeans! Haha, i knoow! Jag ser ut som värsta hiphop:aren! Inte coolt! Men eftersom det kommer bli skapligt med promenad idag, och plus att det säkert kommer regna lite, måste jag ha sneakers på mig. Och som ni kanske har märkt så är jag inget stort fan av sådana skor. Och för att jag ska ha sneakers på mig måste jag ha pösiga brallor, annars ser det galet ut. Eller ja, eftersom jag bara har stora slitna gympadojjor ser det galet ut. Hade jag haft converse (vilket never going to happen) så hade det funkat till leggings/normala jeans.

You see me wearing baggy jeans (baggy jeans huh, baggy jeans huh)
And my fat Tim stays on my feet (on my feet what, yeah)
I never smile when someone's around (huh, what)
I'm low key staying harcore (hardcore, hardcore uh)

...Jag och Tomas Rusiak forever. Haha.

Aja, nog med byxproblemet nu! Jag antar att det inte är många som gives a crap angående det ändå. Hörs later, stalkers!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0