"en varm pojkvän"

Tror ni det var surt att gå upp imorse då? Det är inte roligt att dra sig upp ur sängen när en varm pojkvän håller om en. Usch, jag tror att jag struntar i den här dagen och kryper ner brevid honom igen! Hihi. Det hade vart något det!

Varm (het) pojkvän:


Jag kan fortfarande inte fatta att vi har vunnit budgivningen på huset! Att vi snart har köpt ett hus! Helt galet! Jag är så otroligt glad, jag kan inte beskriva det i ord! Grymt! Nu är det bara att hålla tummarna på att alla papper sköter sig som dom ska och att ägarna inte drar sig ur i sista sekunden. I want that house!!

Nu ska jag fixa ihop en frilla. Hörs om ett tag!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0