"eller"

Det här med att göra ingenting... det är jävligt jobbigt. Jag känner mig typ stressad av att bara sitta och glo på dåliga repriser på tv. Samtidigt så vill jag inte hälsa på någon eller ha sällskap av någon (förutom Micke) heller. Hmm.. orkar inte göra något, men orkar inte göra ingenting. Vilka problem man har va?

Kanske skulle jag dra ner på hemmakväll och köpa mig lite fett och ladda hem en bra rulle? Söndagsmys. Eller så kör jag träningsvideon. Eller så städar jag. Eller så börjar jag packa ner saker i flyttlådor. Eller så går jag och solar... eller wait a minute - sola har jag ju redan gjort! Ett flertal gånger faktiskt. Jag har lätt för att bli brun, det har jag alltid haft (thank god!). Looki look:


Jäkligt svårt att fånga en nyans på bild. Ingen av dessa två bilder ger nog min hud rättvisa.. Men brun har jag blivit, det lovar jag. Love it!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0