"effektiv"

Tänk vad jag kan vara effektiv ibland! Micron är skrubbad, ugnen är skurad och smutskläderna är sorterade. Ja, jävlar i min låda så snabbt det gick! Kanske är det för att vi är så osmutsiga som det gick så fort? Vem vet? Men fort gick det.

Jag checkade just tv-tablån inför kvällen. Det visade sig att Navy CIS och Desperate Housewives går samma tid! Vilken jävla katastrof! Nu är frågan.. vilket ska man se? Det blir nog DH ändå.. Sicket skit!

Frida tycker att jag ska döpa torson, haha.. hmm.. Förslag?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Skaffa en inspelningsbar box! Det är grejer det! ;)



Fast jag antar att ni måste skaffa nåt sånt när det vankas villa va?

2010-10-12 @ 22:10:06
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0