"duschen"

M-m-mm! Så sjukt gott det var med pizza! Nu har vi suttit i paltkoma ett tag framför tvn. Det är något dåligt program som går just nu.. tror det heter Idol? Vet ni vilket jag menar? Folk som uppträder med inte alls så bra sångröster. Låter verkligen falskt. Säkert bättre än vad jag skulle ha gjort det.. but still. Hur som helst så blir det en varm dusch nu och sen se något BRA på tv.

Imorgon är det fullspäckat schema vill jag lova! Börjar med att jobba 9:30-17:15, sen vidare till studion kl 18 för att träna lapdance och floorwork! Woohoo, kommer bli så grymt tror jag! Dessutom får vi choklad och skumpa där! Mums! Och efter dansen så drar vi ner på oktoberfesten och kör en tyrolerbuffé med öl. Vi = poledance-brudarna. Bästa är att man får en hatt där nere i tältet också!

Nej, nu skriker duschen efter mig.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Kommer bli så himla jädra galet skoj imorgon! Plus - jag tror att man dansar bättre med lite skumpa i kroppen ;) Och lapdance är skoj! Puss!

2010-10-08 @ 22:21:20
URL: http://raspberrylime.blogg.se/
Postat av: mamma

Men vad ni dansar å har sköj :) Finns det inget skoj för oss som är 40+? Att dra ihop vänninor och prova på en lör. em. med choklad å dryck?????? Vi är ju inga atleter men vi kan ju bara vi vill å tågtiderna passar....

2010-10-10 @ 09:25:29

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0